Leta i bloggen :)

torsdag 25 augusti 2011

Torsdag

Jaha, då var nästan denna veckan slut. Eller ja, inte riktigt kanske. Men skolveckan iaf ! Skolan var väl helt ok idag, vi skulle göra manus till en medeltida dockteater i olika grupper. Haha, min grupps blev lite rolig. Fast vi har inte spelat upp dem än och så. Efter skolan var jag sen hos Nicole med Sagis. Vi typ gjorde både det ena och det andra. Också skulle dem envisas med att jag skulle sitta och massera dem. Haha, men vad gör man inte för sina kompisar. ;)

Annars har det väl inte hänt så mycket ? Åt nyss middag, om ni är intresserade. Har lite idétorka här på bloggen nu, kanske ni har märkt. Händer inget roligt på min vardag förstår ni, haha, nä bara skoja ! Men hör av mig lite senare. Ha det gött ! ^^


Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar