Leta i bloggen :)

fredag 5 augusti 2011

Rolig dag !

Hejsan !

Vet inte riktigt hur jag ska börja inlägget ? Eller, jo, nu började jag ju det. ;) Kom iaf nyss hem från Emis fest. Hade jätteroligt där, vi typ gjorde lite olika saker. Gick tipsrunda, spelade kubb, badade, åt och så. Och sen var vi lite med hennes underbara kaninungar. Asså jag dör seriöst så söta dem är ! Såna små lurviga kaniner ... :P Sen blev Emelie också jätteglad för presenten. Jag, Sofie, Saga, Filippa och Nicole gav henne en shoppingrunda för 600 kronor. Så vi ska nog till Hbg på onsdag, och ja, shoppa. Ska bli jättekul !

Fast jag tog dock inga bilder, orkade inte ta med kameran. Fast Nicole hade sin, så att den tog vi lite bilder med. Kan kanske "få" några av henne. ;D

Men godnatt, snart blir det sängen för mig. Är jättetrött ...



Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar