Leta i bloggen :)

söndag 3 juli 2011

Sytt

Tjenare !

Idag har jag, för det mesta, varit hos mormor och morfar och sytt mina karnevalskläder. Mormor hjälpte då mig. ;) Fast dem är inte riktigt klara än, men jag ska visa er när dem är det ... Jag är iaf jättenöjd hittills !

Men sen har jag också bara varit hemma, lekt med Astrid och hennes lilla kusin Ella lite. Ella, hennes föräldrar (Åsas syster och hennes man) och Astrids och Ellas mormor är här på besök, dem kom i förrigår tror jag och ska nog vara här ett par dagar till. Fast, haha, ni ska bara veta hur "avundsjuk" Astrid är på Ella bara hon typ rör mig. Astrid bara "Ella inte Emma!"

Är det föresten bara jag som är typ helt klibbig idag ? Det är ju vädret, riktigt kvalmigt är det ! Jobbigt, för man får nont i huvudet också. ;S Men nu ska vi iaf bort och äta middag i hamnen. Hoppas att ni har haft en bra dag ! Hörs kanske senare. :P

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar