Leta i bloggen :)

tisdag 19 juli 2011

Nr 2

Hejhej,

för ett tag sen gjorde jag en lista på saker ni förmodligen inte visste om mig. Nu kommer nummer 2. ;) Har liksom kommit på lite mer- ointressanta för det mesta- saker:

1. Jag hatar spindlar, ormar och andra kryp.


2. Jag har brutit mitt näsben- när jag var ungefär 5 år. Sparkcykelolycka om ni nu undrar. Kanske därför jag har så ful näsa ... Haha !


3. Jag har nästan alltid en totte på armen, om den inte är i håret.


4. Min mobil är världens söndrigaste. skärmen är trasig, kanterna- eller typ hela mobilen- är skavda och mitt skal är helt repigt och missfärgat ...


5. Jag älskar citroner, har alltid gjort det.


6. Jag älskar att resa, fast hatar själva resan dit. Ni vet- bil, tåg, flygplan och allt sånt !


7. Jag säger ofta aj även för att jag inte har ont.


8. Högerhänt är jag.



9. När jag var liten så blandade jag alltid ihop Robbie Williams och Michael Jackson.


10. Jag lyssnar verkligen på all möjlig musik. Förutom typ hårdrock och klassisk musik ...


11. Jag har varit i ungefär 17 länder. Nämnligen Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz, Frankrike, Spanien, England, Belgien, Luxemburg, Cypern, Grekland, Turkiet, Egypten, USA och Thailand. Om jag inte missat något ...


12. Ibland får jag deja vu- som det kallas. Eller sjunde sinnet säger man väl också ? Alltså att jag kanske bara ser något fort, det kan vara vad som helst, också vet jag att jag har sett det i någon dröm eller något. Man får bara den känslan att man varit med om det tidigare.


Tycker ni att sånt här är "roligt" ? För att annars lägger jag inte ner tid på flera ... Fast vet dock ändå inte om jag kommer på mer saker. Men man vet aldrig ! :')


KramKram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar