Leta i bloggen :)

måndag 4 juli 2011

Kvällsdopp

Sitter just nu i min otroligt sköna nya Craft hoodie jag fick av pappa idag. Han köpte den på rean- typ 70 % tror jag att det var. ;) För någon halv timme sen var jag, Filippa och Nicole nere på piren och tog ett kvällsdopp. Det var ganska kallt i vattnet ... Så att vi blev inte i så länge. Sen kramade jag och Nian Filippa hejdå, lite så länge- för att hon sticker till Bornholm imorgon på förmiddagen. ;'/ Men ha det så kul, Filippa ! ^^

När vi ändå pratar om resor, så kan jag ju säga att jag sticker till Spanien i övermorgon- om någon av er missat det. :P Längtar som in i ! Ska bli jätteskönt med riktigt värme och så. Men jag ska iaf packa resväskan imorgon, och Nicole ska hjälpa mig lite. ;D

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar