Leta i bloggen :)

torsdag 14 juli 2011

Back in town

Hejjj !

Nu är jag hemkommen igen. Resan gick väl ganska bra, men var såååå uttråkad hela tiden. Jag hatar att bara liksom sitta och glo typ ? Först åkte vi liksom bil i en timme, sen flyg i tre och sen tåg i ännu en timme till ... Man blir lite slö, om man säger som så ! :'/ Men ja, nu är jag iaf hemma igen- har varit det i ungefär 4 timmar nu. Gud vad dåligt väder här är, regnigt och ganska kallt faktiskt.

Träffade iaf Nicole och Filippa en stund innan, snackade mest och så. Men det var jättekul att träffa dem. Saknar ju mina kära kompisar när jag är iväg ! ;)

Nu är ju föresten också Landskrona karnevalen i full gång. Roligt, roligt ! Jag tror att jag och några kompisar ska ner där imorgon och se "Rebecca och Fiona" och "Adam Tensta" på kvällen. Sen på lördag ska ju jag dansa i karnevalståget. Även Filippa, Sofie och Nian. ;D


/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar