Leta i bloggen :)

lördag 2 juli 2011

12 saker ...

... Du inte visste om mig, eller det kanske du visst det gjorde. Men jaja:

1. Jag älskar att laga mat och baka. Speciellt baka, kanske för att mormor och jag gjorde det typ varannan dag när jag var lite.

2. Har riktig stor fobi mot hajar. Fråga bara mina kompisar ! Varje gång jag badar- kvittar om det är i Sverige eller typ Egypten- så får jag panik när jag tänker på hajar.

3. Jag har läst alla Twilight böcker ungefär två gånger på svenska och en gång på engelska ... Det gäller även "Genom dina ögon".

4. Jag gråter riktigt lätt till filmer, och böcker. Lite pinsamt.

5. Jag har varit i New York. Fast detta var dock år 2007. Vill dit igen !

6. Jag har absolut ingen sångröst ! Och nä, det är inte bara jag som tycker det, haha.

7. Jag är typ fjärdedels grek- eller cypriot, säger man så ? Min mormor kommer då från Cypern, men flyttade sen till Sverige.

8. Jag är ganska känslig. Blir då alltså glad, ledsen, arg, ivrig osv osv lätt.

9. Jag har storlek 37 i skor. Ibland 38 också.

10. Det går nog inte en enda dag utan att jag spiller ut dricka eller mat. Alltså klumpig- fast bara med mat och sånt. Det är inte så att jag snubblar hela tiden och så. Bara lite !

11. Jag är ganska mycket av en slösa. Fast jag lägger inte märke till det själv. Utan om jag har mycket pengar, så bara liksom försvinner dem efter ett tag, jag vet inte hur ? Men om jag har lite pengar är jag en riktig snåla !

12. Jag har jobbat mycket på den här listan ! Var lite svårt att komma på "bra" saker. ;)

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar