Leta i bloggen :)

onsdag 15 juni 2011

sommar, sommar, sommarlov !

Hejsan hoppsan !

Nu är det efterlängtade sommarlovet äntligen här, årskurs 6 avklarad ! gud vad skönt med ledighet, sol, bad och resor ! :D

Vi 6-9:or på min skola hade avslutning på Citadellet, i någon kyrkobyggnad. från klockan halv tio och en timme frammåt. Det var lite tal, lite sång (dock bara från 9:orna ;S), lite betyg och stipendium utdelningar och lite hejdån. Haha ... Fast varken mamma eller pappa var där- dem kunde inte, men mormor och Sarah iaf ! Efter avslutningen så stack vi tre in till stan och åt lunch på basilika, fikade på Espresso house och titta i lite affärer. Sen så var det hem för min del. ^^

Fast hemma blev jag bara i typ en kvart innan jag stack bort till Nicole. Vi typ spelade lite wii, flummade lite smått och var ute. Var över huvud taget ganska osociala. ;) När jag gått hem från Nicole så gick jag och pappa ut och åt på Pumpan, det var jättegott ! Men jag hann inte vara där så länge innan det var dags för Karnevalsdansen. Lika roligt som vanligt, fast svettigt, och skakigt ... Haha ! :P

Ja, som sagt, väääldigt fullpackad dag, men jag gillar att göra mycket. Måste bara säga det en gång till: SOMMARLOV ! :')

Föresten, jag glömde att ta med min kamera till avslutningen. :( Hatar när jag glömmer bort saker, nu har jag till exempel också tappat bort min mobil. Hehe, fast någonstans hos pappa är den iaf ! Får bättra på minnet nu ...



/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar