Leta i bloggen :)

måndag 20 juni 2011

Rea shopping i Malmö

Hallojs,

idag så har jag varit i Malmö, för det mesta. På förmiddagen var jag med Saga och Filippa en liten stund också.

Men iaf, pappa skulle till jobbet så att hela "familjen" följde med till Malmö. Så att medans pappa var på jobbet en liten stund gick då jag, Åsa och Astrid i stan lite. Rea in my heart ... Haha, kanske inte helt sant. Det är lite jobbigt med allt folk och att alla kläder ligger huller om buller, men billigt är det ! Jag fyllde liksom på min garderob med två kortärmade skjortor och en t-shirt, för bara typ 275 :- sammanlagt. :'))

Bilderna på dem blev lite fail, speciellt med färgerna. Men ändå:

T-shirt aktig tröja, Monki.


Skjorta från Zara.

Lite skjort aktig kortärmad "sak", Ginatricot. Den ser lite röd ut på bilderna, men den är mörkrosa irl.

Annars har jag varit helt väck idag. Har mått helt ... Annorlunda ? Typ varit helt trött, flummig, frusen, men ändå kännt mig frisk ! Men aa, får väl lägga mig lite tidigare ikväll, eller inte ... :P

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar