Leta i bloggen :)

söndag 5 juni 2011

My day

Ännu ett inlägg nu när jag ändå håller på ! ^^

Lika varmt idag, om inte pyttelite varmare. Först på förmiddagen så gick man till gläntan och köpte lite plantor med mamma och Sarah, sen kom Lars dit också åt vi lunch där. Räksmörgås. När jag sen gått hem igen så tog jag mina badkläder och stack ner till stranden där Filippa och Nicole redan var. Vi solade lite, badade lite och sånt gött ! :') Var ganska skönt i vattnet, fast lite för kallt för min smak- och nej, jag är ingen badkruka ! Haha ...

Sen nu på kvällen så har jag varit borta och ätit på hamnkrogen, gott men det tog jäääättelång tid ! :S Och nu sitter jag här, har fått nog med sol för idag. Har faktiskt blivit ännu lite brunare. :D

Haha, nu är jag taskig. Men titta hur glada vi verkar ha varit idag ?
Ja, men vi hörs imorgon. Ha det bäst !

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar