Leta i bloggen :)

lördag 4 juni 2011

Mitt 411:fte inlägg !

Tjolla hejj, tjolla hopp !

Hur mår ni idag då ? Jag själv mår jättebra. :D Mest på grund av det otroligt varma dagen, det måste nästan vara den varmaste dagen detta året känns det som ... Har liksom kunnat ligga på stranden och sola och bada. Ja, riktigt skönt ! Fast jag har dock brännt mig ganska mycket idag. På överarmarna och benen som mest, svider ! :S Och sen har brännan blivit typ riktigt ojämn så att det finns typ ett streck på armarna också är det typ inte solbrännt alls på ena sidan och andra typ jätte röd/brunt ... Haha, ser lite knäppt ut !

Men dagen har spenderats mycket utomhus, med Nicole. :') Vi var då på stranden. Badade, solade, snackade osv osv. Årets första dopp i havet ! Älskar stranddagar.

Sen har man även tagit en liten paus från solen och fixat med mitt nya rum ännu lite mer, blivit jättefint ! Fast är fortfarande ganska mycket som fattas och inte fixats än. ^^

Två mobbade bilder på min bästa kompis, säg hejj till solen- haha ? :D

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar