Leta i bloggen :)

söndag 19 juni 2011

Kakbak

Hejhej på er !

Hur har er dag varit då ? Min har varit bäst ! Och fylld, eller vad man kan säga ... :P

I förmiddags så gick jag, Emi, Filippa och Nicole till Sosso. Där bakade vi lite goda banan och choklad cupcakes, tog lite bilder, lekte lite med hennes dödssöta, "nya", kanin Theo och såg lite film. Roligt roligt ! :')

Min kamera har ju typ varit på hela tiden, den har gått på högvarv idag. ;) Så att lite bilder får det bli:








Nyss var jag även ute med Filippa och tog en massa bilder. Vi var ute i typ en och en halv timme ! Fotade, snackade lite skit, skrattade mycket osv, osv ! Var iaf riktigt härligt ute, finare väder nu på kvällen. ^^ Bilder får ni imorgon ! Eller, om ni har tur, ikväll !

Btw, lite kass uppdatering har det varit ! Men nu på sommarlovet kan ni inte förvänta er så himla mycket från mig, hehe, kommer nog att ha fullt upp och ta dagen som den kommer ! :D

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar