Leta i bloggen :)

tisdag 28 juni 2011

Igår kväll

Hejj på er !

Har faktiskt saknat bloggandet ! Även för att jag senast uppdaterade igår ... :P

Men det har hänt mycket ska ni veta ! På kvällen så hyrde jag, Filippa och Sofie film. 3 stycken- och två av dem var as dåliga. Haha, bra filmval där ? Iaf, sen stack vi hem hit och även Nian kom. Vi tittade på "Little fockers", det var den bra av de tre. ;) Sen flummade vi ... Typ snackade, skrattade, tog lite bilder (dock bara med Sossos kamera), matade varandra med godis på en lina, osv osv. Haha ! Sen vid 11 tiden så stack Nicole hem, och vi övriga börjde sminka varandra. Fast det var en sak som var lite svår- rummet var helt kolsvart. Så att ni vill nog inte ens se resultatet ? Man såg liksom inte alls var man tog det, och vilka färger ... Men det var iaf jätteroligt ! Ni skulle sett Filippas ögonbryn, helt svarta. ^^

Men när klockan närmade sig 12 så startade vi ännu en film. Denna var dock den sämsta, astråkig ! Haha, men jag och Sofie tog oss iaf igenom hela. Filippa somnade. Haha ! :'/ När den var klar så la oss även jag och Sofie.

Nästa morgon vaknade vi vid 9 tiden, lite tidigt ja, med tanke på tiden vi la oss- speciellt jag och Sofie. Då kom Nicole hit igen och vi klädde på oss badkläder och stack ner till piren. Där tog vi oss ett snabbt dopp. Åkte lite rutschkana (stav?) och hoppade från kanten lite. Fast vi frös dock till is ganska snabbt ... Det var iskallt i vattnet ! Annars har vi också gjort pannkakor, legat på stranden och lite annat kul idag !

Hade jätteroligt, detta måstes göra om fler gånger nu på sommaren ! :D

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar