Leta i bloggen :)

fredag 17 juni 2011

Hos mormor och morfar

Hallo,

sitter nu hemma hos mormor och morfar. Själv. Jag och mormor åt lunch här innan- spaghetti och köttfärsås ;), och nu är hos och hämtar Sarah på dagis ! När dem kommer tillbax ska vi nog baka, och jag vill kanske också sy om mina shorts lite. Man får ju passa på när mormor har symaskin+ att hon kan sy- jag är kanske inte världsbäst på det ... Vill kanske sy på spets allra längst ner på dem, eller bara sy fast det jag har vikt upp. Men hoppas att hon har spets ... :P

Aja, måste bara påpeka vädret ! Det började bara helt plötsligt spöregna nu för några minuter sen. Också slutade det nu precis, eller vet inte om det kanske regnar lite fortfarande. :'/ Nä, nu blev det sol. Haha, svensk väder ...

Men jag hör av mig lite senare ! ^^


/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar