Leta i bloggen :)

torsdag 9 juni 2011

Gossip Girl

Tjenare,

gud vad tråkigt väder det är ute, och kallt! Jag glömde ta med mig jacka till skolan idag, så att jag har frusit lite ... :S Efter skolan gick liksom jag, Emelie, Filippa, Nicole och Sofie till Gläntan- som jag berättade igår- och sen hem. Ja som sagt, vi fikade på Gläntan. Typ alla tog samma sak, hallonsoda och kärleksmums. Hihi ^^ Men gott var det iaf ! När vi sen suttit där och snackat i någon halvtimme så stack vi hem till Sofie och nördade Gossip Girl. När man ser ett avsnitt blir det liksom två till tre till fya osv osv. Haha, fem avsnitt tror jag det blev till slut !

Här får ni ett par bilder på "GG- gänget":



Men hoppas att er dag varit lika bra som min. Kanske slänger in något mer inlägg snart igen, annars imorgon ! :')

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar