Leta i bloggen :)

måndag 13 juni 2011

Breaking dawn part 1 trailer

Nu har Breaking dawn trailern kommit ut ! Eller ja, till den första filmen iaf. :) Om ni har missat det, så ska det bli två filmer- boken är ju också delad i två delar, eller är det tre ? Och eftersom att det är typ min favoritbok så ska det bli riktigt kul att se den filmen, sen har jag ju också varit världens största Twilight fan dessutom ...

Så att gissa vem som längtar tills den kommer ut på bio den 18 november. Fast hoppas bara inte att det blir 15- årsgräns. Det har dem ju satt på den sista Harry Potter filmen som jag och Filippa tänkte se. ;(

Bjuder på trailern:

Men annars är jag nu hemkommen efter skolan. Sitter med gröt, kiwi och läsk framför mig. Bra kombo ? Haha ... :'D Men ska sen packa ihop lite saker som ska med hem till mamma och sticka dit. Hör av mig ikväll eller något !

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar