Leta i bloggen :)

måndag 9 maj 2011

Måndag

Tjolla hopp, tjolla hej ! :)

Skola idag var det ja ! Både Nian och Emi var sjuka. Nicole är förmodligen ännu mer förkyld och Emelie hade ont i sin mage. Men hoppas att båda blir friska ! :P Ja men annars rullade skolan på som vanligt och så. Men haha, ni skulle bara veta vad mina tights gått igenom idag. På skolan så spillde jag vattenfärg på dem, så att det är gula fläckar. Sen har jag suttit i sand så att dem är fortfarande lite sandiga. Spillt mat på dem har jag också gjort och som pricken över i:et hällde Astrid ut mjölk på dem. Gissa om jag känner mig så jätte ren ... ? Haha ! ^^

Sofie var jag föresten också med efter skolan. Vi bakade världens godaste rabarber kaka, duktiga vi är ! Det togs också en del foton som jag väntar på att hon ska skicka till mig. Vi fick ta med hennes kamera eftersom att jag märkte när jag hade hämtat min att minneskortet inte låg i. Smart där ! :D

Så att bilder kommer, kanske senare, kanske imorgon.

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar