Leta i bloggen :)

onsdag 18 maj 2011

Home

Tjolla hopp, tjolla hej !

Hur mår ni idag då ? Jag själv mår väl si sådär, har gått och blivit förkyld nu ... :S Hostar, nyser och är allmänt snuvig och hes. Men det är nog redan på bättrings vägen, får vi hoppas !

Annars var det väl bra i skolan idag, vi hade gympa. Dock var jag inte med, eftersom att jag är förkyld. Men det gjorde inte saken mycket bättre då Martin- vår lärare- tvingade mig att gå typ 8 varv runt en sån friidrottsbana ... Humm, men jag hade iaf sällskap typ hälften av tiden av Sosso som hade ont i foten. ^^

Men nu är jag hemma själv och fikar just nu. Scones, kiwi och en whoopie ! :) Dem var föresten jättegoda. Men snart lägger jag in gårdagens outfit, så vi ses snart !


/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar