Leta i bloggen :)

söndag 29 maj 2011

Hejhej,

Nu är min lilla bloggpaus över ! Alla dansuppvisningar är avcheckade och klara. Dem tar liksom ändå upp nästan hela min helg, men det är ju iaf jätteroligt ! :D Det gick jättebra och så också, blev bara lite fel någon gång, men det kan inte vara perfekt hela tiden, eller hur ? Fast det känns dock lite tråkigt att det redan är över, det går ju fort när man har kul vet ni. Längtar redan till nästa lite ... :') Men mamma, Lars, Sarah, mormor och morfar kom på fredagen på kvällen och pappa, Åsa och Astrid kom på dagen på lördagen.

Jag har tyvärr inte tagit några bilder backstage då jag inte vågade ha min kamera liggande där ensam när jag var uppe på scen. Men det har varit fotograf och sånt där som har fotograferat på föreställningen, så att så fort dem bilderna kommer ut på nätet ska jag lägga upp här ! ^^

Men har haft en toppenhelg ! :) Hoppas att även ni haft det braigt.

/Emma Andersson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar