Leta i bloggen :)

torsdag 19 maj 2011

Friendship

Hejjsan,


Vilket fint väder det har varit idag, har ju börjat bli väldigt trött på regn och moln nu. Men nu är den riktiga våren här igen ! :)


Vad har lilla Emma gjort idag då ? Jo, jag har varit i stan efter skolan. Jag och Ellen, Sofie, Emelie, Filippa och Nian. Vi fikade lite på Espresso house, gick runder i stan och tog det allmänt lugnt ungefär ... Har föresten förälskat mig i ett par jättesöta gladiator skor på Wittings !! Fast priset är ju då inte det lägsta kanske, 900 spänn ... Hehe, det är bara att klämma ut dem ur huvudet ! :P Filippa klippte sig också föresten, typ lite kortare och så, det blev iaf jättefint !

En liten bild på mig och några av mina härliga kompisar ! ^^


/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar