Leta i bloggen :)

lördag 7 maj 2011

Baksmälla- Petter & September

Hallo !

Har haft rätt så fullt upp idag, först på förmiddagen var det lite dansuppvisning på slottscafeet, gick väl si sådär, scenen var väldigt trång. Om man bortser från det så gick det bra ! :P Haha, och ni skulle sett Nicole. Vi har såna masker i vår dans också kastar vi bort dem i dansen, och sen när vi gick av scenen så glömde Nian sin mask så hon fick springa upp där helt sen ;/ Men det var lite roligt ! :D

Jaja, efter det så stack jag, mamma, Lars och Sarah till stan. Där fick jag en häftig klänning av mamma. Får ta lite bilder på den och lägga in här senare ! Den var ganska "udda", men jag gillar den. Det inhandlades även lite lördagsgodis. ^^
Men annars så har jag typ bara varit ute, det är ju så otroligt varmt. Går liksom i mina hängsle-shorts en tischa och korta tights ... Annars sitter jag just nu och lyssnar på "Baksmälla- Petter och September"

Det var väl allt för mig nu ? See ya later ! ^^

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar