Leta i bloggen :)

tisdag 3 maj 2011

Bad snyggt

Nu är jag färdigäten ! Men det jag skulle blogga om innan var att jag har hittat jättesnygga nya bikinis från stadium nu. Är jätte sugen på att köpa någon av dem, älskar ju den modellen ! :D Här får ni lite bilder som då är tagna här ifrån. ^^


Annars idag så har det som vanligt varit skola, och vet ni vad som hände där ? Vår skoltidning (där jag och några kompisar har skrivit ett mode reportage i) har blivit nominerad till lilla journalist priset så att idag så var någon tidning och typ intervjuade oss. Så att håll koll i Landskrona possten eller något sånt nu dem här dagarna. Sen tog dem en bild på alla oss som skrivit i den och Filippa typ låg över oss, haha ...

Men iaf, sen hem till Saaagis med Nicole, Filippa och Emi. Gjorde lite kul saker ! Men nu ska jag sätta mig och kolla lite bloggar, sen vänta in mamma ... :)


/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar