Leta i bloggen :)

torsdag 7 april 2011

Twilight

Hejhej, ursäktar för den superdåliga uppdateringen, men jag har ett liv utanför bloggen också liksom ;) Ska inte pressa mig själv att blogga, gör det när jag vill och har något att skriva om, som nu ... :P Innan så var jag hos Nian, vi typ gjorde en lite ägd dans, haha, den är iaf jätterolig ! Och bäst ifall du då frågar mig ... :D Men annars så snackade vi bara också försökte jag få henne att förstå procent- alltså matte- och jag lyckades ! ^^ Haha, nu låter det som hon är helt störd, det är hon faktiskt inte. Åh, vet ni ? Innan när jag satt och åt så kom jag helt plötsligt att tänka på Twilight igen. Var ju typ mega stort fan innan, inte nu fast jag gillar fortfarande böckerna och filmerna ! Okej, jag älskar böckerna ! :) Om ni inte har läst dem måste ni göra det, för dem är bäst ... Och Robert Pattinson, och Taylor Lautner! Men Rpattz tar faktiskt första platsen ! :) Btw, jag ska nog börja göra en ny header, eller iaf välja ut lite bilder och så ! :P
/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar