Leta i bloggen :)

måndag 25 april 2011

Some pictures

Hallo !

Tänkte gör ett nytt försök med att lägga upp bilder. Men det är ungefär lika segt idag. Men ska vänta lite och se ifall jag får in någon bild här iaf ... Återstår att se !

Men ja, jag ger er iaf en liten uppis nu när jag ändå håller på ! Idag så blev det ingen skidåkning, det har varit väldigt dålig sikt och så. Men imorgon så blir det förhoppningsvis bättre skidväder. Annars idag så har jag varit ute och gått lite, varit här i lägenheten och tråkat lite. Sen nyss så var vi på After ski och satt där lite. Det blev även lite biljard spelat. Jo gissa om jag är bra på det ? Haha, suger på bollsporter ... :P Och haha, Astrid är så gullig, hon bara "Astrid spela fotboll". Ja fotboll kan det också vara ...

Men jag lyckades få in lite bilder här ! Alla är från i lördags då det var så fint väder. Voila. ^^

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar