Leta i bloggen :)

torsdag 21 april 2011

Riksgränsen

Har haft det helt fullt upp idag, anledningen till att uppdateringen har varit låg ;P
På förmiddagen så tog jag bussen ner till stan där jag träffade mormor, vi åt lunch, fikade och tittade i stan lite. Fick två jättesöta blusar från H&M av henne, som en påskpresent ... :)

Annars så har jag packat till imorgon då jag sticker till Riksgränsen om ni inte visste det. Jag ahr nog inte sagt något ? Lite synd att resa från detta vädret till snö igen, men ska bli jättekul att åka skidor igen ! Det var ett tag sen ändå !

Men nu måste jag gå, här får ni dagens outfit snabbt !



Tights kappahl, shorts från London, tröja Bikbok, kofta H&M och sjal Viva Nilla eller vad det heter och Converse All Star.

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar