Leta i bloggen :)

fredag 8 april 2011

Picasa 3

Hejsan, Nu är det dags för fredagsmys här hemma ! Innan så var jättegod plankstek och nu snart blir det väl soffan, tv och gottis. :) Älskar fredagar helt enkelt ... Men jag skulle föresten säga att jag är i full gång med en ny design, denna ska jag bli nöjd med asså ! Så det kommer nog läggas ner ganska mycket tid på den, dem andra har jag liksom typ bara kladdat ihop på någon timme. Nu kör jag dessutom på annat redigerings program, nämnligen Picasa 3. Innan gjorde jag allt sånt på picnik men jag tycker detta är mycket bättre ifall man ska göra collage osv som jag då alltid gör till design och sånt! Men iaf, jag ska nog göra lite olika och sen välja mellan dem. :P Men iaf ny design inom kort! Ifall ni är intresserade så kan ni ladda ner Picasa 3 här! Men är får ni en (oredigerad) bild på moi ^^
/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar