Leta i bloggen :)

måndag 18 april 2011

Påsklovsmåndag

Vilken fin dag det har varit idag ! Jättevarmt och soligt, ett tag gick jag liksom bara i min tröja ;)

Men iaf, dagen började med att man typ bara var hemma, sen så skulle mamma och dem sticka. Dem är nog på väg till Spanien nu ... Så sen så åkte jag, Sofie, Filippa och Saga ner till stan. Dem käkade på Rak Thai, jag hade redan ätit. Och sen tittade vi i affärer och efter ett tag kom även Emelie ner. Vi sprang runt som galningar i affärer och testade mycket bikinis. Saga var väldigt bra coach till mig, haha. ;D Men fick iaf med mig en fin bikini hem, brun och vit överdel och turkos nederdel, nöjd ! Ska ta foto på det !

Ja, men sen nu några timmar senare sitter jag hemma hos pappa och nu ska jag och pappa göra "ett ryck" i Josses rum som han uttryckte det ;D Haha men = flytta in mig där ...

Hör av mig senare !

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar