Leta i bloggen :)

lördag 30 april 2011

Lite allt möjligt !

Hejhej,

Har inte haft så mycket blogglust nu dem här dagarna på grund av vädret men jag passar ändå på att lägga in dagens outfit och lite annat när jag ändå håller på ! ;)
ursäktar för den kassa bilden !
Blus (ny!)- H&M
Shorts- Bershka
Halsband- Pearls for girls
Tights- H&M

Sen har jag föresten också snörat om mina converse idag, lite roligt med färg nu på våren ju, skosnörena finns att köpa i alla möjliga färger på Stadium för 19 spänn ! :P Jag har då lila, rosa och svarta ... Sen får ni också ett par bättre bilder på mina nya solglasögon ! ^^




Kan ju föresten också passa på att säga att jag kommer att ha dåligt med tid för bloggning imorgon, det är mycket dans hela dagen och sen ska jag träffa mamma som kommer hem imorgon. Bara så att ni vet ! :P

Ha det gött och glad Valborg ännu en gång !

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar