Leta i bloggen :)

fredag 1 april 2011

Lite allt möjligt ... :)

Hejsan, hej hopp, hejj, tjenare ... Bara för att jag inte orkar välja :)

Idag är det fredag igen, denna veckan har gått fort ! Men vet ni ? Idag var vi på teater med skolan, den var väldigt ... humm ? ... cp ? Den var helt knäpp typ, jag och Emelie bara typ kollade på varandra och skrattade hela tiden. Den hette någonting med dinosaurier (stav?).
Men sen när skolan var avklarad så stack jag hem till Emelie, vi cyklade i sånt riktigt blåsigt och tråkigt väder, eller ja vi pallade inte cykla sen så att vi gick. Men sen när jag skulle hem igen så hade vädret skiftat om till varmt och soligt, men fortfarande blåsigt ;/

Men btw, jag tog lite foton igår på Sarahs kalas så att det kommer förmodligen upp lite senare, måste bara ladda upp dem på datorn. :P Och så har jag föresten också fått svarta Converse i rätt storlek nu av mamma, tack ! ^^ Men nu har jag inget mer att säga !

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar