Leta i bloggen :)

söndag 3 april 2011

Hemma

Nu är jag hemma igen ! Kom typ innanför dörren för 10 minuter sen ;)
Innan idag gick vi ju på stan lite, hittade en jättefin blus på Zara, så att den fick bli min. Ska ta någon bild på den sen och visa :) Sen hittade jag också en jätte fin militärgrön parkas på JC, men jag var inte helt säker på den, och jag har lärt mig att ifall jag inte gillar någonting 100 % så ska jag inte köpa det, för då ligger det bara där. Så att det gjorde jag inte. Men nu har jag ångrat mig, för att jag skulle ha fått den ifall jag hade velat ;/
Haha, nu babblar jag bara igen ! Men bilresan hem gick väl bra ? Vi åt på mackedonkan, det gjorde vi igår på vägen dit också ... :o Haha, skräpmat.

Men bilder från Universeum kommer förmodligen ikväll eller imorgon, det blev säkert ganska kassa bilder eftersom det var jätte dåligt ljus för det mesta där. We´ll see ! ^^

Och föresten, Filippa är hemma ! Ska träffa henne idag tror jag :D

/Emma Andersson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar