Leta i bloggen :)

lördag 16 april 2011

HBG

Hejhej,

idag har jag spenderat typ hela dagen i Helsingborg, i Josses nya lägenhet också ;) Hon ska flytta hemmifrån nu så att vi har handlat massa saker till hennes lägenhet också var mormor och morfar där och målade och så också ! Jag tycker att jag var jättebra smakråd, haha. Det var hela tiden "Ta den rosa!", "Ja, ta färgglatt!" osv osv. Haha ... Men det är ju roligt med färg ! :D Men jag älskar att shoppa prylar och sånt, även för att det inte är till mig själv.

Men annars så fick jag själv också en sjal, den är lite vårigare och så, fin ! Ska ta bild på den. Sen blev det också såna LOVE bokstäver jag ska sätta upp på min vägg, som sagt bilder kommer ! ^^

Men sålänge så får ni några bilder på den otroligt fina himmeln igår kväll. Jag och mamma var ute och gick, och då tog jag lite bilder ;) Blev nöjd med dem !



/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar