Leta i bloggen :)

tisdag 1 mars 2011

Tisdag

Hallo,

Sista praodagen idag, fast på 2-3:an, var också roligt ! :) Fast faktiskt lite jobbigt, haha mina armar borde ha blivit uttöjda. Det var typ två små tjejer som gick och klängde på mig osv, hihi, jättesöta ! :D Sen var det också lite catfight om var jag skulle sitta, jag vet, jag är älskad av alla. Haha !
Fast ibland, speciellt i början så var jag helt rastlös, vi hade typ inget att göra. :/
Så att imorgon blir det normal skola igen. Gillas faktiskt ändå lite, för där är ju så lugnt nu ! Eftersom alla 8-9:or är borta och praoar, sen är ju hälften av 6-7:orna också borta varje dag.
Så att då kommer det nog att bli mycket gjort ... :)

Hihi, tittade på väderprognosen till london nu fre-lör-sön och det ska bli runt 10 grader varje dag+ lite sol ! Härligt. ^^

Tisdag

delvis molnigt

Natt: 0°C Dag: 7°C

Lördag

molnigt på eftermiddagen

Natt: 1°C Dag: 9°C

Onsdag

vind mer sol än moln

Natt: 0°C Dag: 7°C

Söndag

molnigt på morgonen

Natt: 0°C Dag: 8°C

Torsdag

vind soligt

Natt: 0°C Dag: 9°C

Måndag

skönt soligt

Natt: 0°C Dag: 8°C

Fredag

soligt

Natt: 0°C Dag: 11°C



/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar