Leta i bloggen :)

torsdag 3 mars 2011

Stress ...

Hejhej,

GAAAHHHH, vad jag har haft fullt upp idag. Skolan hit, modereportaget dit, packa hit ... Haha. :/ Nä men har varit jätte stressad typ hela dagen känns det som. Speciellt när vi skulle göra modereportaget. Det skulle ju vara klart senast imorgon, men vi hann ! Först var jag, Nicole, Filippa, Sofie och Saga hemma hos Filippa och skrev lite. Sen fick Filippa ont i huvudet så att jag Nian och Sosso stack hem till mig och skrev där, då stack Saga hem. Vi skrev lite och sen stack Sosso hem. Så till slut så så var det bara jag och Nian kvar. Vi bara jaha ? Haha, fyfan vad vi stressade. Sarah stod och skrek "EMMAAAAAAAA, JAG VILL LEKA!" och vi bara skrev och stressade osv. Haha, men nu är det klart och inskickat ! :P

Sen har jag också packat nu, tog inte så lång tid, ska ju bara vara där några dagar.
Nu får jag väl snart gå och lägga mig, ska upp kl 5 imorgon ... :o Men äntligen blir det London ! :D^^ Längtar, men jag kommer ju dock inte att kunna blogga därifrån för att jag inte har någon dator där. Men det får vänta tills jag kommer hem. Då ni, kommer det komma inlägg ! :)

Hörs om några dagar, puss o kram.

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar