Leta i bloggen :)

söndag 27 mars 2011

Snabb dag

Hallo, gud vad denna dagen gått fort, klockan är ju 21:30 men det känns som den kanske är 8 ? :/ Det blev en jacka idag, var inte alls säker på om jag ville ha den. Men mamma sa att jag skulle köpa den också skulle vi lämna tillbaka den om jag ångrade mig. Och jag ångrade mig lite, men mamma sa att jag skulle ha kvar den ändå eftersom att den var så billig, för den var ju ändå jättefin och användbar ! Denna var lite så vit- beige, normal lång och i skinn, men jag vill ha en svart med lite kortare modell, så att det ska jag kolla vidare på ! :D Sen så ska mamma köpa svarta converse till mig imorgon på vägen hem från jobbet, för att hon sa att det var 200 kronor billigare på Inter sport i stan. Dem har väl rea eller något sånt ? ^^ Sen för ett tag sen så köpte jag rosa, lila och svarta skosnören. Det kommer ju bli jättefint till svarta skor ! Mycket roligare med lite färg då också ju ! Men nu har jag babblar alldelles för mycket, här får ni bilder hämtat från nätet på det jag köpte/ska köpa: Hittade inte jackan på nätet, men jag kan ju visa vad jag har tänkt mig. Något sånt här ... ^^
/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar