Leta i bloggen :)

måndag 28 mars 2011

Rubrik ...

Hejsan,

Gud vad jag har varit trött idag ! Gått runt och gäspat på skolan, trott att jag ska somna flera gånger ! Sen blir det också mycket bättre av att jag blir arg på Josse och får utbrott nu innan ... Som sagt, ingen bra dag alls ! Och sen så blir det helt klabb med skorna mamma köpte till mig idag. Hon tog femmorna, som jag då testade igår och passade jättebra. Men det enda problemet var att dem här kändes (var!) 10000 storlekar mindre (ena delen till utbrottet också), dem var ju nästan mindre än mina förra tre och en halvor. Dem måste ju ha gjort något fel med storlekarna eller något! Men vi ska byta dem imorgon, så att det blir väl bra ... Hehe, jag är inte jätte rolig när jag är trött ! :/ Men här får ni två bilder ! :P

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar