Leta i bloggen :)

onsdag 23 mars 2011

Hejhej,

hur är det med er idag ? Mår ni bra, dåligt ? :P Jag mår bra ! Men både Sosso ochc Emi är sjuka nu ;S Emi vet jag inte riktigt vad det är med, men Sofie fick en armbåge hårt i huvudet på gympan och kanske fick en mini-hjärnskakning. Så att hon mådde jättekasst och hade ont i huvudet så att hon fick sticka hem från skolan. Men krya på er ^^

Vår-vädret har hållt i sig, yey ! 10 grader, men mulet nu ! Innan var det soligt iaf ! :P

Dans idag igen, haha, det är dans ofta nu. 3 gånger i veckan, på tisdagar, onsdagar och söndagar. ;D Men det är bara kul, fast kommer nog vara ganska trött på torsdagarna nu ...

Btw! Jag kikade i en HM katalog vi fått hem hemma hos pappa, och det har kommit in jättefina vårkläder ! Ska se om jag hittar det på nätet, ifall lägger jag in lite här ikväll eller något.

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar