Leta i bloggen :)

söndag 27 mars 2011

gårdagen

Nu hoppas jag att det blir bra uppdatering igen ! Har varit riktigt kass nu igår ... Men hade som sagt fullt upp.




Först klockan 12 så stack jag in till stan till ett ställe som heter Hudvårdsstudion, där hade Sosso ett litet kalas eller vad man kan säga, det var en jättesnäll tjej som jobbade där som hette Ida, också hade hon då Sofie som modell och visade lite hur man kunde sminka sig fint osv, osv. Sen fick vi andra göra det på varandra och på oss själva och lite så, det var jätteroligt och man fick jättemånga bra tips faktiskt ... :D Sen när vi var klara där så stack vi hem till Sofie och fikade och gjorde lite lekar ;) Också öppnade hon sina presenter, jag och några andra gav ju då henne en stor ram med massa bilder i och en berlock som hade ett ankare, hjärta och kors på sig. Tro, hopp och kärlek ^^ Men jag glömde min kamera hemma, så att jag har inte tagit några bilder. Men sofie tog en massa, så att jag kanske kan ta lite av henne och lägga upp här, när jag har dem ;D


Sen lite senare på kvällen så stack familjen till några gäster och där var också Karin :) Dem hade också en jätte gullig chihuaua (stav?) som hette mini, här får ni lite bilder !


/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar