Leta i bloggen :)

torsdag 24 mars 2011

The day

Hallo,
Haha, Sarah är helt galen ! hon springer runt här och gapskrattar, ingen vet varför. Hon bara gör det, fast nu har hon gått härifrån igen, fast jag tror att jag hör hennes skratt, övertrött? Haha ... ^^
Men annars idag så har jag ju först varit i skolan, Emi och Sosso är fortfarande sjuka. :S Hoppas att dem kommer imorgon. För det är lite öde på skolan utan dem, ingen som är helt knas, nämner inga namn ...Sofie... Haha, nädå bara skoja ! :D Men sen efter skolan stack jag hem till Filippa med Ellen, vi nördade Vampire Diaries lite och gjorde lite ingenting typ ;)

Men nu tror jag att det blir en dusch för mig, så att hejdåååå.


/Emma Andersson

2 kommentarer:

  1. Haha ursäkta vad menar du med det? Vad skolan tråkig idag när du vaad med mig? Emma nu får du förklara dig Haha:DD

    SvaraRadera
  2. Haha ! Nädå, bara lugnare ! :DD

    SvaraRadera