Leta i bloggen :)

söndag 20 mars 2011

Dans mm :P

Hejhej och godmorgon !

Haft en bra morgon ? Jag vaknade ganska tidigt idag igen, först vid halt åtta och sen somna jag om och vaknade vid 9. Och sen gjorde jag en smoothie, blev ganska misslyckad men skitgod ! :D

Annars idag blir det dans, men varken Filippa eller Saga ska gå. Så att det blir bara jag, Sofie och Nicole ... Men det ska blir roligt ! Men tror att jag får säga till om att jag ska ta det lite lungt. Eftersom att jag inte är helt frisk ännu. :P

Men btw, igrå var jag ute och tog bilder i det fina vädret ! Kommer upp efter dansen någon gång eller i kväll ! Hinner inte lägga upp dem nu tror jag, för jag måste göra ve mig. ^^ Haha, ush ! Astrid sitter och biter i sin fot nu ... :/

Men vi hörs !

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar