Leta i bloggen :)

onsdag 16 mars 2011

Blåsigt men soligt

Hejj, hopp !

Har varit på lite konstigt humör idag ... Ibland jätte trött, ibland jätteglad, ibland jätte flummig och ibland helt blandat typ. Haha. :/ T. ex på gympan så gäspade jag jättestort också sa då vår gympalärare "Akta så att du inte sväljer bollen, Emma". Hehe ... :)

Men guuuuuud vad det har blåst annars, jag och Nicole blåste ju typ av cykeln när vi skulle hem till hennes pappa. Eller först så stack vi till konsum och handlade lite fika och sen stack vi då hem till henne. :D Vet ni ? På vägen hem (Nicole skulle då till hennes mamma och jag hem) så letade vi lite efter en cykelpump. Vi hittade ingen men asså jag är typ helt (humm ?) säker på att jag såg ett jätte äckligt clown huvud i ett fönster. Men sen när jag kollade dit lite senare så var det borta. Fyfan vad jag blev rädd, haha. Såg väl i syne ?

/Emma Andersson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar