Leta i bloggen :)

måndag 14 februari 2011

Sjuk

Hallo,

jaha, då var man sjuk idag. Vaknade upp imorse med att jag hade jätteont i magen. Men jag tvingade mig själv att gå till skolan eftersom att vi hade teater idag och det ville jag inte missa ! Klarade av att spela teatern, det gick helt ok... Fast vi hade lite problem, Sosso fick inte på sig klänningen, haha! Men, men det hoppas jag inte att dem små märkte ;) Hihi, så söta dem var ^^

Men ja över till sjukan. Jag stack hem till mormor och har varit där nästan hela dagen, spydde typ fyra gången men sen efter det så blev det mycket bättre ! Har också fått i mig lite mat nu, ris och youghurt ... Har också lite feber nu men hoppas på att kunna gå till skolan imorgon, och jag vill inte missa dansen, missade ju det förra gången också pga Spanien ;/

Tycker också att det har börjat bli riktigt kass uppdatering nu ! Måste bättras, men nu dem senaste dagarna har jag typ inte haft något att skriva om ;/

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar