Leta i bloggen :)

tisdag 1 februari 2011

Plättar (L)

GUUUUD vad skolan var seg idag ! Asså jag tror att jag höll på att dö på eftermiddagen...

Men,men efter skolan så stack man hem till Sosso direkt, vi fick gå hem i det iskalla vädret(längtar till fredag så jag ska ner till sköna vädret i Spanien ;P). Vi gjorde plättar. Dem blev skitgoda och snyggast asså, gjorde både hjärtan och runda :)

Hihi, jag längtar till imorgon, dansen börjar då ! Ska bli jättekul, man har känt sig lite lat senaste veckorna men nu ska det bli ändring på det! ^^ Jag ska fortsätta på show dans och modern dans, moderna på tidagar och show på onsdagar, moderna (vilken jag missar första gången på grund av Spanien) ska bli extra spännande att börja för att vi ska få värsta dansproffs till lärare där, han kommer faktiskt från London, hehe, som att det skulle avgör något ;D

Men nu ska jag äta...

/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar