Leta i bloggen :)

lördag 12 februari 2011

Lördagsfrukost

Godmorgon ^^

Har precis ätit världens godaste frukost ! Pannkakor med banan, äter annars typ aldrig det till frukost :P Men hade ni en bra fredag igår annars ? Jag åt bakpotatis, hihi, när Nicole sa att dem skulle äta det så blev jag så sugen så att jag frågade pappa ifall vi också kunde äta det... :)

Btw, igår så hittade jag en jättebra fotoblogg ! Hon är så otroligt bra på att ta bilder, speciellt droppbilder. Så att då blev jag ju såklart också sugen på att ta droppbilder, så att det åker säkert upp några här i framtiden ...

Men annars planer idag ? Vi ska nog till Hgb. Kanske äta lunch och gå på stan lite.
Men vi hörs senare !
Ni får två bilder, hehe ögat ser ju lite drogat ut men ändå ! ^
/Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar