Leta i bloggen :)

tisdag 15 februari 2011

Hos mormor

Hejhej,

är hemma hos mormor, hemma från skolan idag igen. Jag kunde ha gått tyckte jag, för att jag känner mig mycket bättre. Men pappa sa att det var bäst att vila en dag till och att säga nej till det kan man väl inte göra ? ^^ Har faktiskt jobbat lite också, hade med mig en världen- bok från skolan så satt med den typ i 1,5 timme innan ;/

Jag kan nog inte gå på dansen då ikväll ju, ifall jag då inte blir mycket bättre nu under dagen. Ha ju redan blivit lite bättre sen imorse. Men sen är det ju lite jobbigt att gå på dans precis efter man varit sjuk också ... Får se, men det blir förmodligen ingen :'(

Ni får bara en tråkig "exempel bild" som det heter på datan. Eftersom detta är mormor och morfars data och dem har inga bilder på den. ^^


Fast den är ju fin :D

/ Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar