Leta i bloggen :)

onsdag 9 februari 2011

Home, sweet home !

Hejhej,

tänkte bara ge er lite livstecken. Förlåt för att jag inte hört av mig tidigare ! :/

Men resan hem gick också bra, bara lite svejig landning men vi lever ! Är ändå ganska skönt att vara hemma igen ... Träffa alla kompisar :) Haha, när jag och Nicole gick hem från skolan så gick vi och sjöng High School Musical låtar. Inte för att vi kunde dem utan gjorde lite egna texter typ =D
Och det börjar bli lite vårigare ute iaf, all snö är borta och det är plusgrader ^^ Skönt !

Ikväll är det dans ! Ska bli jättekuligt, jag missade ju första gången på moderna igår, men alla sa att det var jättekul, så att det tycker nog jag också !

Ska nu också lägga in lite mer blandade blider från Spanien så att keka in snart ^^

/ Emma Andersson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar