Leta i bloggen :)

måndag 17 januari 2011

FRI !

Hejhej,

nu är jag äntligen fri från min tandställning, var hos tandläkaren imorse och tog bort den ! :D
Det blev väl bra ! Fast känns lite konstigt och jag tycker typ att jag liknar en kanin eller något ! Haha, får väl bara hoppas att det är för att jag är ovan vid att se mig utan ;//

Men annars idag har det varit lugnt, stack hem till mormor direkt efter skolan och tog en fika sen stack jag hem ... :P Ville vara med någon kompis, men typ Filippa, Nian & Sosso skulle planera med deras present till mig och så så att dem kunde jag inte vara med :P Inte heller någon annan för att alla var upptagna.

Presenten är till mitt lilla "kalas" som ska vara på lördag, kan nog inte säga kalas för det är det inte riktigt. Lite mer tjejkväll kan man väl säga ! Men med firande av mig ! :D Hehe ...
Hmm, nyfiken ...

Jag vet, jättebra bild va ? :/ Men man ser faktiskt! Men ska försöka göra någon före- efter bild också så att ni förstår hur stor skillnaden är ! ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar