Leta i bloggen :)

söndag 23 januari 2011

BLACK N WHITE PARTY

Godmorgon !!

Är jätteglad idag, går typ runt och ler. Hade skit roligt igår, blev verkligen jätte lyckat ! :D
Nöjd med allt ! Fick också jätte fina presenter ^^ Vet ni vad jag fick av Nian, Filippa & Sofie ? Jag fick typ en sån film på 15 minuter som dem typ sitter och säger jätte fina saker om mig och så, och sen massor bilder från alla minnen vi har ... ;)) Haha, började nästan gråta :/
Och sen fick jag typ lite skolsaker, nessesär, presentkort och lite mer, tack för allt !

Saga och Ellen gick typ hem vid 9 tiden tror jag och sen stack Emelie 10 och sen stack Nian, Sofie och Filippa typ vid halv 11 ;) Haha, det var typ senare mot kvällen som vi blev helt skrattiga och flummiga ... Typ skrattade hela tiden !











Haha, kolla mitt häst smile på alla dem där misslyckade pyramidbilderna =D


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar