Leta i bloggen :)

fredag 17 december 2010

Tomtemat

Hejhej,

Efterson Lars fyllde år för några dagar sen så firade vi det med en tårta idag !
Den var gjord som en tomte, fetaste jag sett ! Haha, fast sötaste också ^^
Och föresten, innan idag så var jag med Flippsan och Emy i stan. Filippa skulle klippa sig och vi skulle följa med, men såklart så tog vi fel tid så att vi stod där en timme före och hon bara "Ni måste vara jättetidiga", vi bara "??"... Haha, men då fick vi oss en tur på några affärer också, så att det gjorde inte mig något, hittade en jätte fin byxdress/ byxor på butik mini, SKA HA DEN !
Det var helt fail för att Emelie gick typ runt och sa "Uuu!", till allt vi kolla på, haha :o
Men har snackat tillräckligt nu, här får ni en liten bild på min lilla tjockis... :)

Haha, sen halshögg vi den och Sarah åt upp huvudet, tomtekiller, hhaa ;D
Btw, jag får damp på min december-bild-mapp, alla bilder är huller-om-buller och det är många :S

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar