Leta i bloggen :)

onsdag 1 december 2010

Fruktsallad

God eftermiddag alla ! Haha :)

På skolan idag så skulle vi ha vår så kallade "utedag/utegympa" då vi skulle vara ute hela förmiddagen.
Ja, för det första var vi bara ute till 10 och sen för det andra frös alla ihjäl... Haha
Men jag hade mycket kläder så att jag frös inte så mycket :P Fast mina tår dog nog för en timme :S Dubbla strumpor, tröja, kofta, jacka, tights, överdrags, mössa, halsduk och vantar.
Myckigt !
Men nu har jag precis ätit en stor fruktsallad med lite glass och så dricker jag oboy ;)
Gött,gött ... Och föresten, har ni hörd den nya "Love the way you lie"?
Alltså "Love the way you lie part two"... Den är jättebra ! Fast Eminem sjunger inte så mycket i den, mest Rihanna, fast det gör ju inte så mycket !
Men nu ska jag dricka vidare min oboy,




(Jag vet, jättebra bild :S)


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar