Leta i bloggen :)

måndag 15 november 2010

Hemma hos mamma


Hejhej,

det var faktiskt riktigt länge sen jag var hemma hos mamma och typ "bodde" här, haha, låter lite konstigt ... Men det är ju därför att dem nt har varit hemma på en månad typ ;oo
Men nu ska jag snart äta middag och klockan är bara kvart över 5 ;S
Är nt alls hungrig, för att när vi skulle gå hem från skolan så skulle filippa och saga köpa godis till imorgon så vi gick förbi consum, och då kan man nt låta bli att köpa nachos såklart ! :oo
Haha, fast sosso, saga och Flippsan hjälpte mig att äta upp hela påsen om man säger som så (speciellt sosso, haha ;P) och sen när man kom hem så åt jag lite till, typ frukt och lite sånt ;P
Men nu ska jag nt tråka ut er med matsnack ;S
Så att här får ni en bild sålänge på några fina saker som jag har hittat Jättefin skjorta från kappahl
kjolen på bilden, från Zara
Sidoväska från Lindex
Ska till stan på torstdag med mormor så att ska kolla in detta ...
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar